Wydawnictwo Czule
Wydawnictwo Czule
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

 Regulamin Sklepu Internetowego www.nataliarr.pl

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy www.nataliarr.pl prowadzony jest przez:
    Wydawnictwo Czule zarejestrowane jako jednoosobowa działalność gospodarcza pod nazwą Profesjonalne Sprzątanie Krystyna Rutkowska z siedzibą w Toruniu przy ul. Ugory 11a, 
    NIP: 956 119 94 46, REGON 340469794. 
  2. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym warunki składania zamówień, dostawy, płatności oraz zwrotów.
  3. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed złożeniem zamówienia.

§ 2 Definicje

Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Formularz rejestracyjny – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

Formularz zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Sprzedawca – Wydawnictwo Czule Profesjonalne Sprzątanie, Krystyna Rutkowska.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna składająca zamówienie w Sklepie.

Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.nataliarr.pl.

Towar – książki w wersji papierowej dostępne w sprzedaży w Sklepie.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy kupna-sprzedaży Towaru.

§ 3 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać przez stronę internetową Sklepu.
  2. W celu złożenia zamówienia należy założyć Konto poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego.
  3. Dodanie Towaru do “koszyka”, oraz naciśnięcie przycisku "Zamawiam i płacę" oznacza wypełnienie Formularza Zamówień i złożenie zamówienia. 
  4. Umowę uważa się za zawartą, gdy Sprzedawca potwierdzi za pomocą e-maila otrzymane zamówienie , a tym samym poinformuje o przyjęciu zamówienia do realizacji.
  5. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych i adresowych.
  6. Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

§ 4 Płatności

1. Klient może dokonać płatności za zamówienie poprzez: 

a) przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy,
b) szybkie płatności online Przelewy24,
c) płatność kartą płatniczą Visa i Mastercard.

2. Rachunek Sprzedawcy: 

Krystyna Rutkowska 

Bank Millenium: 69116022020000000649884333

3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po upłynięciu tego terminu Zmówienie zostanie anulowane.

4. Ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

§ 5 Dostawa

  1. Towary dostarczane są na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich DPD/FedEx, Inpost Paczkomat®, Orlen Paczka.
  2. Koszty dostawy nie są zawarte w cenie Towaru. Koszty dostawy pokrywa Zamawiający.
  3. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku wyboru Inpost Paczkomat® lub Orlen Paczka jako Dostawcy, adresem Dostawy będzie adres punktu odbioru wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.
  4. Koszty dostawy są podane w trakcie składania zamówienia.
  5. Dostawa przesyłki następuje w terminie określonym w regulaminie podmiotu jej dokonującego. Księgarnia nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Dostawcę.
  6. Przygotowanie zamówienia wynosi to 3 dni roboczych.

§ 6 Odstąpienie od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  2. Towar zwracany nie może nosić oznak użytkowania. 
  3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji drogą mailową wysyłając wiadomość mailową na adres: kontakt@nataliarr.pl.
  4. W wiadomości mailowej należy podać nazwę produktu, ilość zwracanych produktów, numer zamówienia oraz nr konta i właściciela konta, na który ma zostać dokonany zwrot. 
  5. Zwrot środków następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu Towaru.

§ 7 Gwarancja i Reklamacja – Prawa Klienta

1. Reklamacja (Rękojmia)

1.1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym objęte są gwarancją, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

1.2. Towary oferowane w sklepie internetowym muszą być zgodne z umową zawartą między Klientem a Sprzedawcą. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, Klient ma prawo do reklamacji.

1.3. Reklamację można zgłosić, jeśli książka ma wady:
a) fizyczne (np. uszkodzenia druku, brak stron, błędne oprawienie),
b) prawne (np. jeśli nie powinna trafić do sprzedaży).

1.4. Reklamację można złożyć w ciągu 2 lat od daty zakupu, a jeśli wada zostanie zgłoszona w ciągu pierwszego roku, domniemywa się, że istniała już w momencie dostawy.

1.5. W ramach reklamacji klient może żądać:
a) wymiany książki na nową,
b) naprawy produktu,
c) obniżenia ceny,
d) zwrotu pieniędzy w przypadku istotnej wady.

1.6. Reklamacja nie obejmuje:
a) uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania (np. zalania, rozdarcia, zabrudzenia),
b) normalnego zużycia produktu,
c) uszkodzeń powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych (np. uszkodzenia mechaniczne po dostawie).

1.7. Reklamację można zgłosić mailowo wysyłając wiadomość na adres kontakt@nataliarr.pl z podaniem poniższych informacji:
a) numer zamówienia,
b) opis wady,
c) zdjęcia dokumentujące problem (jeśli to możliwe).

1.8. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

2. Gwarancja

2.1. Sprzedawca, będący jednocześnie producentem książek, udziela gwarancji na swoje produkty na okres 12 miesięcy od daty zakupu.

2.2. Gwarancja obejmuje wady wynikające z błędów produkcyjnych, takie jak:
a) uszkodzenia druku (np. rozmazany tekst, nieczytelne strony),
b) brak stron, błędna kolejność stron,
c) wadliwe oprawienie książki,
d) inne istotne wady fizyczne wynikające z procesu produkcji.

2.3. Gwarancja nie obejmuje:
a) uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania książki (np. rozdarcia, zalania, zabrudzenia),
b) uszkodzeń wynikających z normalnego zużycia produktu,
c) mechanicznych uszkodzeń powstałych po dostarczeniu książki.

2.4. W ramach gwarancji klient może żądać:
a) wymiany książki na nową,
b) naprawy produktu, jeśli jest to możliwe.

2.5. Aby skorzystać z gwarancji, klient powinien zgłosić reklamację gwarancyjną mailowo wysyłając wiadomość na adres kontakt@nataliarr.pl z podaniem poniższych informacji:
a) numer zamówienia,
b) opis wady,
c) zdjęcia dokumentujące problem (jeśli to możliwe).

2.6. Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie w ciągu 14 dni i poinformuje klienta o sposobie rozwiązania sprawy.

2.7. Gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza praw klienta wynikających z rękojmi. Klient ma prawo wyboru, czy skorzysta z reklamacji na podstawie rękojmi, czy z gwarancji producenta.

§ 8 Prawo autorskie

  1. Wyłącznym właścicielem praw autorskich do opisów Towarów, zdjęć oraz wszelkich innych materiałów znajdujących się na stronach Sklepu internetowego www.nataliarr.pl są ich Autorzy. Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie (we fragmentach, lub w całości) zamieszczonych opisów oraz zdjęć bez zgody właściciela będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich właściciela tychże Towarów.

§ 8 Odpowiedzialność Sprzedawcy

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Towaru bez wad.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne podanie danych przez Klienta.

§ 9 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie Sklepu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie w terminie 7 dni od publikacji.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

§ 12 Ochrona danych osobowych

1. W trakcie rejestracji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych przez Sprzedawcę, w celu realizacji składanych zamówień. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednak konieczne w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży oraz świadczenia usług.

2. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia obejmuje również zgodę na udostępnienie podanych danych osobowych firmie magazynującej i pakującej Towar oraz firmie kurierskiej w celu doręczenia zamówionego Towaru.

3. Administratorem danych osobowych jest: Wydawnictwo Czule zarejestrowane jako jednoosobowa działalność gospodarcza pod nazwą Profesjonalne Sprzątanie Krystyna Rutkowska z siedzibą w Toruniu przy ul. Ugory 11a, NIP: 956 119 94 46, REGON 340469794. 

4. Kontakt do Administratora danych osobowych możliwy jest poprzez pocztę elektroniczną e-mail: kontak@nataliarr.pl lub tradycyjną: Wydawnictwo Czule, ul. Ugory 11a, 87-100 Toruń

5. Klient ma pełen wgląd do swoich danych osobowych oraz prawo do ich uzupełnienia, aktualizacji i żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych. W przypadku, gdy udostępnione dane są niezbędne do korzystania z usług lub realizacji umowy sprzedaży, żądanie zaprzestania przetwarzania tych danych jest równoznaczne z zaprzestaniem świadczenia usług lub rezygnacją ze złożonego zamówienia.

6. Administrator oświadcza, że jest Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 RODO ustęp 7 , które powierza Podmiotowi przetwarzającemu.

7. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z niniejszą Umową, Rozporządzeniem RODO oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą.

8. Podmiot przetwarzający oświadcza, że stosuje środki bezpieczeństwa spełniające wymogi RODO określone w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy.

§ 13 Zakres i cel przetwarzania danych osobowych

1. Podmiot przetwarzający będzie przetwarzał powierzone na podstawie umowy głównej dane osobowe Podmiotów danych: Klientów

2. Przetwarzanie danych osobowych będzie ograniczone do następujących kategorii Danych osobowych:

a) dane identyfikujące (imię, nazwisko)

b) dane kontaktowe (adres zamieszkania, e-mail, nr. telefonu)

3. Powierzone przez Administratora dane osobowe będą przetwarzane przez Podmiot przetwarzający wyłącznie w celu określonym w umowie głównej.

4. Administrator powierza czynności przetwarzania danych osobowych w formie elektronicznej i papierowej tj. przechowywanie, przeglądanie, ujawnianie poprzez przesyłanie, usuwanie i niszczenie